برخی از خدمات
قرارداد نوین مدیریت پیمان

ما با همکاری اساتید دانشگاهی و متخصصین ساختمانی حوزه حقوقی و مهندسی و مارکتینگ و با بررسی چندساله قرارداد ها و در نظر گرفتن چالش های حقوقی و مهندسی، قراردادی نوین را طراحی کرده ایم

مشاوره طراحی و خرید چیلر

بزرگ‌ترین معضل سازندگان درخرید تجهیزات تهویه مطبوع، نبود استاندارد این تجهیزات و همچنین نبود آزمایشگاه اکرودیته استاندارد برای تست این تجهیزات در کشور عزیزمان می باشد...

مشاوره خرید سیم و کابل استاندارد

وجود تولید کنندگان زیرپله ای غیراستاندارد سیم‌و‌کابل و همچنین وجود محصولات بی کیفیت های‌کپی برندهای معتبر سبب شده تا سازندگان از اصالت و کیفیت این متریال نامطمئن...

مشاوره و تدوین قرارداد مشارکت ساخت

این قرارداد جزو پرسودترین فعالیت‌های اقتصادی می‌باشد، اما متاسفانه به دلیل دیدسنتی مالکین به این قراردادوعدم آشنایی به قوانین حقوقی و ساخت، دراکثر مواردمالکین متضرر می شوند

مشاوره طراحی و خرید داکت اسپلیت

عدم وجود استاندارد اجباری و همچنین عدم وجود آزمایشگاه اکرودیته استاندارد در ایران جهت تست ظرفیت دستگاه سبب شده تا سازندگان از ظرفیت واقعی دستگاه خریداری شده اطمینان نداشته باشند.

طراحی، نظارت، اجرا

طراحی، نظارت و اجرا بر کلیه فرایندهای ساخت یک ساختمان و تمامی ابعاد صنعت ساخت و ساز توسط تیم مجرب و متخصص گروه مشاوران ساختمانی کندو انجام می شود.

تجربه امنیت سرمایه‌گذاری‌ شیرین را با گروه مشاورین ساختمانی کندو تجربه کنید
گروه مشاوران ساختمانی کندو

گروه مشاوران ساختمانی کندو

گروه مشاوران ساختمانی کندو با هدف ارتقا دانش فعالین صنعت ساختمان و رفع چالش‌های موجود در این صنعت در سال ۱400 شکل گرفت. پس از تحقیقات اولیه و سنجش نیاز جامعه هدف در این صنعت، هسته اولیه گروه شکل گرفت و سپس به تدریج و با افزوده شدن متخصصین و خبرگان این صنعت در حوزه‌های عمران، حقوق و مارکتینگ با رویکردی نوین به فعالیت خود ادامه می دهد. گروه مشاوران ساختمانی کندو با کمک تیم پویای خود همواره می‌کوشد به عنوان مرجع تخصصی صنعت ساختمان همگام با صنعت ساختمان جهانی، گامی بلند در رفع نیازهای فعالین ساختمانی در ایران بردارد.

بیشتر بدانید
اخبار و مقالات

آخرین نوشته ها

محسن صبوری با اشاره به ضرورت ایجاد یک ‌سازوکار از سوی نهادها و سازمان‌ها و وزارتخانه‌های ذی‌‌ربط بیان‌‌ کرد: عدم حضور مجموعه کارشناسان از جمله مهندسان و معماران باتجربه سبب ایجاد یک دیوار بی‌اعتمادی از سوی مردم شده است..
یکی از مواردی که همواره در هنگام ساخت یک ساختمان مورد توجه قرار می گیرد محاسبه سود حاصل از ساخت و ساز است. این امر به ویژه در هنگام مشارکت در ساخت اهمیتی دو چندان پیدا می کند.
برنامه ریزی به شکل صحیح آن با درنظر گرفتن مدیریت زمان در پروژه های ساختمانی کمتر مورد توجه قرارگرفته و مدیریت زمان که مهمترین آیتم در سود واقعی ساخت‌و‌ساز است در نظر گرفته نمی شود.